M

MACA - MÀ QUE
MACABEO - M'ACABEU - MACA, BEU !
MAÇA - MASSA
MADURA - MÀ DURA: Aquella dona madura o a aquella dona, mà dura
MADURAT - M'HA DURAT
MAGDA CARTES - MAG DE CARTES
MAIG - M'HAIG . MATX
MAITE: La Maite mai té por
MAL - ME'L: Mal gastaràs - me'l gastaràs
MAL DITA - MALDITA (Castellà)
MALA CARA - MÀ A LA CARA
MALALTA - MOLT ALTA: Aquella noia malalta és molt alta
MALÀRIA - MAL ÀRIA: El Plàcido Domingo va cantar una mal ària.
MALAURADAMENT - MALAURADA MENT - M'HA L'HAURÀ DE MENTalitzar
MALEDICCIÓ - MALA DICCIÓ: Té una maledicció o una mala dicció ?
MALGRAT: Malgrat tot, Malgrat està de bon grat
MAMPARA - M'AMPARA
MANANT - ME N'HAN
MANAT(2) - M'HA ANAT
MANAVA - M'ANAVA
MANETA - MA NETA
MANLLEVAT - M'HAN LLEVAT
MANRESA: La meva amant resa a Manresa
MANSIÓ - MENCIÓ: He fet menció de la meva mansió
MANTENIMENT - ENTENIMENT (només a la M): Amb enteniment sóc cap de manteniment
MANTENS - M'ENTENS ?
MANTINGUT - M'HAN TINGUT
MANXADA - MANCHADA (Castellà)
MÀQUINA - MÀ, QUINA ?: La mà, quina agafa ? - la màquina agafa
MAR ENDINS - MARE ENDINS
MARAVELLA - MARE VELLA
MARC ALEMANY (moneda) - MARC ALEMANY (cognom)
MARCAT - MERCAT
MARQUÉS - MARQUÉS (Castellà)
MÀRQUETING - MARC QUE TINC: El Màrqueting és bo - el marc que tinc és bo
MARTIRI - MAR TIRI: És un martiri que el Martí, al mar tiri tirites
MÀSCARA - MAS CARA (Castellà)
MASCLE - MAS CLAR
M'ASSALTA - MASSA ALTA
MASSELL - MASSA ELL
MASTURBAT - M'HAS TORBAT: M'he masturbat i masturbat, al final cridant - M'he masturbat i m'has torbat al final, cridant
MASTURBAT/AN/etc - MAS TORBAT/AN/etc: Titular: Mas torbant Montilla al parlament - Mas: torbaré Montilla a gust
MATALÀS - MATA-LES: Les puces del matalàs, mata-les
MATAR - METÀ: El va matar el gas metà
MATÍ - MATI: Que no el mati al matí
MATIES - MATÍ ES...: El Maties porta xandall - el matí es porta xandall
MATÓ (Català - castellà)
"MATXACAT" - M'AIXECA'T
MEDICAMENTS - M'HAN DIT QUE MENTS privilegiades...
MEDIMENTS - MEDIR MENTS
MEDITAR - M'HA DIT A
"MEGAFONIA" - "MEGA" AFONIA: Malgrat tenir una megafonia, no se'l sentia.
ME'N DONES - MANDONAS (Castellà)
MENJA: Menja-ho - menja ou
MENJADORS - MENJA DOS
MENORCA - MENOR QUE: Menorca és menor que Mallorca
MERÈIXER - MEREJA: Em mereixo... - em merejo
MERITXELL: És el meu marit, Txell - és el meu, Meritxell
MÉS SA - MESA (Castellà)
MES - MÉS: Un mes més
MESÓN (Castellà) - MÉS SÓN - MÉS SON
MESOS - MÉS ÚS
M'ESTIC AQUÍ - MASTICA AQUÍ (Castellà)
MESTRESSA - M'ESTRESSA - MÉS TERESA
METGE - METXA
M`HI CAP, I TANT ! - MI CAPITAN ! (Castellà)
MINUSVÀLIDS - MINUTS VÀLIDS
MIRA L'ÓS - MIRALOS (Castellà)
MIRACLE - MIRAR CLAR
MIRACULÓS - MIRA COLORS
MIRALL - ALMIRALL (Idem Almirall)
MIRANT-LOS - MIRANT L'ÚS
MÍRATE (Castellà) - MIRA, TÉ
MIRA-T'HO - MIRA TU, etc
MITGES(2)
MOCIÓ - EMOCIÓ (Idem Emoció)
MONTORNÈS DEL VALLÈS: Vaig a Montornès del Vallès - vaig amb uns torners del Vallès
MORAL - MURAL
MOROSA - AMOROSA (Idem Amorosa)
MOTIVA - M'HO TIBA
MOURIA - M'HAURIA
MUDAR (2): Quan ens mudem ens mudem